Gündem Zayıflamak için geldiği otelde öldü

Zayıflamak için geldiği otelde öldü

Paylaş

143 kilo ağırlığındaki Kamil Can Koşar, ABD'ye gitmeden önce 20 kilo verebilmek için bir otelde kampa girdi ama...

İstanbul'dan zayıflamak için Antalya'daki ‘sağlıklı yaşam programı’ uygulanan bir otele gelen 35 yaşındaki restoran işletmecisi Kamil Can Koşar, lobide aniden fenalaşarak hayatını kaybetti. 143 kilo ağırlığındaki Koşar'ın ailesi, ilaçlarla zayıflatılmaya çalışıldığını ileri sürerken, otel doktorları kesinlikle zayıflama ilacı kullanılmadığını söyledi.

>> OTOPSİDE ÖLÜM NEDENİ BELLİ OLDU

Olay, bugün sabah saatlerinde Antalya'nın Döşemealtı İlçesi Duacı Köyü'nde bulunan Ayka Vital Park Otel'de meydana geldi. İstanbul'da restoran işletmeciliği yapan Kamil Can Koşar, zayıflamak için geçtiğimiz Pazartesi günü otele geldi. Diyete başlayan Koşar, Salı günü midesinde yanma olduğunu söyleyerek merkezde bulunan doktorlarla görüştü. Kardiyoloji uzmanı Dr. Aynur Doğan, genç adamı efor ve kalp testlerine soktu. Tüm testlerin normal çıkması üzerine mide yanması için ilaç kullanıldı. Mide yanması geçen 143 kilo ağırlığındaki Kamil Can Koşar, Perşembe akşamı ailesiyle de telefonla konuşarak her şeyin çok iyi gittiğini ve 5 kilo verdiğini söyledi.

ABD'ye gitme hazırlığı yapan ve 20 kilo vermeyi amaçlayan Koşar, bu sabah otelde yaptığı sabah kahvaltısından sonra kendisi gibi diyet yapan hastalarla lobide biraraya geldi. Arkadaşlarıyla sohbet ettiği sırada aniden fenalaşan Koşar'ın yardımına Dr. Aynur Doğan koştu. Otelin acil müdahale odasına alınan Kamil Can Koşar, yapılan tüm müdahalelere karşın kurtarılamadı. Olay yerine çağrılan 112 Acil Yardım ekiplerinin de çabası fayda etmezken jandarmaya haber verildi. Jandarma ekipleri Kamil Can Koşar'ın ölümüyle ilgili soruşturma başlattı. Koşar'ın cesedi yapılan incelemenin ardından otopsi için Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.

AİLEDEN ‘İLAÇ BULDUK’ İDDİASI

Ağabeyinin hızlı kilo verdirilmek istendiği için öldüğünü iddia eden Kerim Koşar, “Bize kalp krizi geçirmiş olabileceği söyleniyor. Madem kalbi vardı, neden böyle bir diyet programına alıyorlar. Neden daha önce tahlillerini yapmıyorlar. Ağabeyime ilaç verilmiş. Midesinde yanması olduğunu söylemiş, fakat bununla ilgili hastaneye göndermek yerine merkezlerinde muayene edilmiş. Biz odasında ağabeyime kullandırılan 4 çeşit ilaç bulduk. Şikayetçi olacağız” diye konuştu.

‘BİZ ZAYIFLAMA İLACI VERMİYORUZ’

Ayka Vital Park Otel sahiplerinden Dr. Kazım Doğan ise kesinlikle zayıflama ilacıyla tedavi yapılmadığını söyledi. Koşar'ın 143 kilo, şeker ve yüksek tansiyon rahatsızlıklarıyla birlikte otele geldiğini belirten Doğan, “Biz burada kesinlikle ilaç kullanarak bir tedavi yapmıyoruz. Rehabilite ederek zayıflamalarına yardımcı olup yaşam koçluğu yapıyoruz. Burada sadece diyet yaptırılmıyor, felçli olan hastalarımız da rehabilite ediliyor. Biz ilaç kullandırmıyor aksine kullandıkları ilaçlar var ise bunları da azaltıyoruz. Spor yaparken biz insanları zorlamıyoruz. İstedikleri kadar bünyelerinin kaldırabileceği kadar spor yaptırıyoruz. Tamamen doğal besinlerle sağlıklı beslenmeyi, hayatı sevmeyi öğretiyoruz” diye konuştu.

‘ANJİYO TEKLİFİNİ KABUL ETMEDİ’

Müdahaleyi yapan ve otel sahiplerinden Kazım Doğan'ın eşi olan Dr. Aynur Doğan ise, kesinlikle zayıflama ilacı kullandırılmadığınıbelirterek, şunları söyledi:

“Kamil Can Koşar'ın midesinde yanma olduğunda, kendisine testler ve tahliller yaptırdım. Ve bu testlerde herhangi sorunu olmadığını belirledik. Anjiyo yapmayı teklif ettik, ama kendisi daha önce de yaptırdığını ve bir şey çıkmadığını söyledi. Sabah kahvaltısını yaptıktan sonra lobide arkadaşlarıyla otururken fenalaşmış, bana haber verdiler. Hemen kendisini acil müdahale odasına alarak sağlık ekipleri gelinceye kadar müdahalede bulundum, ama maalesef kurtaramadık.”

Olayla ilgili soruşturma sürdürülüyor.