Ekonomi ‘Yaptığımız yeniliklerin etkisini görüyoruz’

‘Yaptığımız yeniliklerin etkisini görüyoruz’

Paylaş
‘Yaptığımız yeniliklerin etkisini görüyoruz’

Bayraktar Gayrimenkul Geliştirme A.Ş. Genel Müdürü K. Osman İllez özellikle Outlet Center İzmit’de özel ve önemli günlerde çocuk ve ailelere yönelik etkinliklere ağırlık vereceklerini söylüyor

✔ Bu sene nasıl geçti?

Outlet Center İzmit Fabrika Satış Mağazaları Merkezimiz, Bayraktar Grubu bünyesinde bulunan Bayraktar Gayrimenkul Geliştirme A.Ş. tarafından 1997 yılı Nisan ayında Türkiye’nin ilk outlet merkezi olarak faaliyete geçirildi. Bu sene 20. yılımızı yaşıyoruz. Açıldığımız günden bugüne; özellikle yaşanan kriz dönemlerinde, markasından taviz vermek istemeyen müşterilerimiz tarafından daha fazla tercih ediliyoruz. Türkiye’nin ilk outlet merkezi ünvanlımızla ve kesinlikle outlet özelliğimizden taviz vermememizle hizmetlerimizi 20 yıldan bu yana sürdürüyoruz. Perakende Yasası’na göre Outlet tabelası altında faaliyet gösteren markalar artık tamamen sezonluk ürün satamıyor. En az yüzde yetmişinin outlet konseptine uygun olması gerekiyor. Mağazalarının bir bölümünü sezon ürünlerine ayırmak isteyen kiracılarımız da bu yasayla tamamen sezon konsepti ile çalışan mevcut ve yeni açılan AVM’lerden farklı olarak konseptlerini buna göre oluşturmuştur. Bu durumun müşterilerimizin outlet özelliğinin avantajını ve ayrıcalığını çok daha iyi algılamalarına imkân tanımıştır. Sezon AVM’lerin tercih ettiği indirimli dönemleri biz outlet özelliğimizle bütün bir yıl yaşıyoruz. Belirttiğimiz gibi; outlet özelliğimizden taviz vermeyen yapımız yalnızca bulunduğumuz lokasyondaki insanları değil, merkezimize gelenlerin yarısı, başta İstanbul olmak üzere tüm çevre illerden gelen insanların, alışveriş için bizi tercih etmelerine olanak sağlıyor. Ayrıca 2017 yılında; Shell, Samsung, Enza Home / Yataş Bedding, Minel, Levi’s, Mehmet Tatlı Kuaför, Palet Ayakkabı, Lee Cooper ve Tergan Deri gibi aramıza yeni katılan kiracılarımızla marka karmamızı daha da genişlettik.

✔ Önümüzdeki sene yatırım öncelikleriniz neler olacak?

Marka karmamızı; müşterilerimizin talebi doğrultusunda, yeni trend markalarla sürekli olarak yenileyen ve geliştiren çizgimizi, gerçek anlamda outlet özelliğimizden taviz vermeden sürdürmeyi hedeflemekteyiz. Yılın 365 günü merkezimize gelen müşterilerimizin hoşça vakit geçirebilmeleri için elimizden geleni yapıyoruz. Özel ve önemli günlerde mutlaka çocuk ve ailelere yönelik etkinlikler, yağış olmayan günlerde açık hava konserleri ile bölgedeki okullarla işbirliği içerisinde resim yarışmaları, yılsonu etkinlikleri, çeşitli ses ve folklor çalışmaları, çeşitli sergiler ve her yıl gerçekleştirerek geleneksel hale getirdiğimiz Ucuzluk Panayırı gibi etkinlikleri gerçekleştirerek çocuklarla birlikte ailelerinde bu ortamda yer almalarını sağlamaktayız.

Haberin Devamı