Vodafone tırmanışa geçti

2009'un Vodafone için performansta 'U dönüşü' yaratma yılı olduğunu belirten Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkanı Serpil Timuray, bundan sonrası için uzun soluklu bir büyüme programına başladıklarını söyledi

Vodafone tırmanışa geçti

2009 U DÖNÜŞÜ YILI OLDU

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkanı Serpil Timuray, 2009’un kendileri için performanslarında ‘U dönüşü’ yaratma yılı olduğunu belirterek, “Bundan sonraki süreçte U’nun giderek yukarı çıkmasını ve yükselen bir trendde olmasını hedefliyoruz” dedi. Uzun soluklu bir büyüme programına başladıklarını vurgulayan Timuray, aldıkları sonuçların zamanlamasından çok memnun olduklarını belirtti.

15.6 MİLYON ABONEYE ÇIKTI

2010’un pazar performansının sektör olarak da daha iyi olacağını öngördüklerini kaydeden Timuray, cirosal anlamda 2009 yılını bir evvelki yılla aynı seviyede bitirmeyi planladıklarını ifade etti. Timuray, Vodafone’un abone sayısının temmuz-eylül döneminde 15.6 milyona çıktığını söyledi. 718 bin abone artışı olduğunu belirten Timuray, bunun pazar payında yüzde 24.5’e denk geldiğini kaydetti.

HEDEF ÜÇ YILDA LİDERLİK

Üç yılda sektörde en çok pazar payı kazanan ve müşterisini en çok memnun eden şirketi olabilmeyi hedeflediklerini belirten Timuray, bunun için hazırladıkları programın tüketici zihninde güvenli marka olma, aktif abone sayısını artırma ve müşteri memnuniyetinde fark yaratmayı amaçladığını belirtti. Timuray, programı 1.3 milyar liralık yatırım bütçesiyle desteklediklerini vurguladı.

 ABONELERİN YÜZDE 11'İ 3G

 

2G’de 11 bin baz istasyonuna ulaştıklarını, bunun Türkiye nüfusunun yüzde 98.2’sini kapsadığını ifade eden Timuray, Vodafone abonelerinin yüzde 11’inin 3G’li olduğunu bildirdi. Timuray, Mart 2010 itibarıyla 15 bin istasyonunu aşmayı hedeflediklerini açıkladı. 3G’ye talebin beklentilerinin üzerinde olduğunu söyleyen Timuray, insanlarda mobil TV izlemede çok istekli olduğunu belirtti.