Vodafone, Borusan Telekom'u aldı

Vodafone Türkiye, kurumsal iletişim pazarında 3 bin müşteriye ulaşan Borusan Telekom'u satın aldı

Vodafone, Borusan Telekom'u aldı

9 YIL ÖNCE KURULDU

Kurumsal müşteride güçlenmeyi hedefleyen Vodafone Türkiye, dokuz yıldır Borusan Holding bünyesinde faaliyet gösteren 3 bin müşterili Borusan Telekom’u satın aldı. Satın alma işlemini Vodafone’un stratejik hedefleri doğrultusunda gerçekleştirdiklerini söyleyen Vodafone Türkiye Başkanı Serpil Timuray, 2010’da Borusan’ın sinerjisiyle kurumsal iletişim pazarında daha da güçleneceklerini söyledi.

UZUN VADELİ YATIRIM

Bunun uzun vadeli yatırımlardan biri olduğunu kaydeden Timuray, “Borusan Telekom, 3 bin kurumsal müşterisiyle önde gelen alternatif operatörlerden biri. Altyapısı da bize kuvvet katacak” dedi. 3G lansmanından sonra kurumsal müşterilerde büyük bir ivme kazandıklarının altını çizen Timuray, son üç ayda 20’den fazla büyük şirketin Vodafone’u kurumsal iletişim ortağı olarak bünyesine kattığını ifade etti.

ADI 1.5 YIL KALACAK

Serpil Timuray, bu satın alma ile birlikte Türkiye’deki şirketlere daha geniş yelpazede hizmet sunacaklarını aktardı. Şirketin isminin 1.5 yıl aynı kalacağını vurgulayan Serpil Timuray, daha sonra Vodafone olarak devam edeceklerini ifade etti. Borusan Telekom’un aynı kadrosuyla çalışmayı sürdüreceklerini kaydeden Serpil Timuray, Vodafone’un kurumsal pazarda son dönemde hızlı büyüdüğünün de altını çizdi.

FİYAT BİLGİSİ VERİLMEDİ

Borusan Holding İcra Başkanı Agâh Uğur da faaliyet gösterdikleri enerji sektöründe büyük yatırım yapma planları, çelik ve lojistik sektörlerine daha fazla odaklanma ana stratejileri doğrultusunda şirketi sattıklarını belirtti. Agâh Uğur, bundan sonra bu üç sektöre odaklanacaklarını ifade etti. Uğur, yaptıkları anlaşma gereği fiyatla ilgili bir açıklama yapamayacaklarını kaydetti.

2