Vestel Avrupa'da atakta

Tüplü televizyondan LCD'ye geçişte Avrupa'da pazar payı gerileyen Vestel, yeniden atağa geçti

Vestel Avrupa'da atakta

ADETSEL OLARAK BÜYÜDÜ

Vestel İcra Kurulu Başkanı Ömer Yüngül, tüplü televizyondan LCD’ye geçişte Avrupa pazarında kaybettikleri kanı geri kazandıklarını belirterek, “Yüzde 15 payla ilk üçe girdik” dedi. Bu yılın sektör için çok zor geçtiğini ifade eden Yüngül, buna rağmen şirket olarak başarılı bir dönem geçirdiklerini bildirdi. Yüngül, krizi öngörerek yeniden yapılanmaya gitmeleri nedeniyle bu yılı adetsel bazda büyüyerek, cirosal bazdaysa önceki yıla göre aynı seviyede kalarak tamamlayacaklarını belirtti.

2010’DA PATLAMA YAPACAK

Ömer Yüngül, gelecek yılın 2009’a göre çok daha iyi olacağını vurguladı. 2010’da kahverengi eşyada büyümenin süreceğini ifade eden Yüngül, Vestel’de adet bazında yüzde 15-20 büyüme hedeflediklerini dile getirdi. Yüngül, özellikle televizyon pazarında güçlendiklerini söyleyerek, “LCD televizyonda bu yıl ayda 100 bin adet üretiyorduk, 2010’da 300 bini geçeceğiz” dedi. Yüngül, ‘patlama yapacakları’ ikinci ürünün dijital yayıncılık ve IP (internet protokolü üzerinden yayın) televizyon olacağını dile getirdi.