Gündem YHT'nin skandal ilk seferi!

YHT'nin skandal ilk seferi!

Paylaş

Yüksek Hızlı Tren katenel seyir teli koptuğu içi İzmit yakınlarında durdu. Arıza 18.30 itibariyle düzeltildi ve YHT Pendik istikametine doğru yola çıktı. Büyük bir kalabalık ise Erdoğan'ı ve YHT'yi bekliyor

Yüksek Hızlı Tren'in ilk seferi bugün yapıldı. Başbakan Erdoğan ve bakanlar Ankara'dan bindikleri tren ile Eskişehir'e geldi. Cumhurbaşkanı adayı Erdoğan Eskişehir'de miting düzenledi.

İlgili Haber

ARDINDAN BİLECİK'TE MİTİNG

Ardından trenin ikinci durağı Bilecek'e vardı tren. Erdoğan burada da halka seslendi. Bilecik'ten yola çıkan YHT, 18:30'da Pendik'te olacaktı. Ancak ulaştırma bakanlığının açıklamasına göre, kopan telin cama çarpması sonucu tren durdu. Erdoğan'ı da taşıyan YHT 40 dakika gecikmeyle Pendik'e vardı.

startFlvPlayer_PostaV2("divFlvPlayer19658","19658","201407","19658-.jpg","1", "0","Hızlı trene Kobra ve Skorski'li koruma");

YHT ARIZALANDI!

YHT'nin İzmit'te arıza yapması sebebiyle sosyal medyada 360 tv haber müdürü Samed Karagöz Gezicilerin trenin durduğunu iddia etti.

Erdoğan'ın Pendik konuşmasından satır başları;

Türkiye 70 yıldır demir yolu hasreti çekiyor. YHT derseniz biz iktidara gelene kadar hayali bile yoktu. Biz gelir gelmez kolları sıvadık. Bir yandan hayallerimizi gerçeğe dönüştürmek için tüm imkanlarımızı seferber ettik.

startFlvPlayer_PostaV2("divFlvPlayer19680","19680","201407","19680-.jpg","1", "0","Hüseyin Avni Coş bakakaldı!");

ECDADIMIZIN HAYALİNİ GERÇEKLEŞTİRDİK

15000 bölünmüş yol dedik şu an 17000 yol yaptık. 500 bin toplu konut dedik gerçekleşti. Marmaray dedik gerçekleştik. Ecdadımıza sözümüz vardı onlara verilen sözü biz gerçekleştirdik. Bunun temelini atan Abdülmecid Han hayalini kuran Abdülhamid Han gerçekleştirmek de bize düştü...

Bu inşaa ve imar faaliyetlerini yürütürken bir yandan da demokrasi mücadelesini verdik. Kardeşliğimizi birliğimizi beraberliğimizi güçlendirmek için elimizden geleni yaptık,yapıyoruz. Her adımımızda karşımıza engel çıkardılar Türkiye gelişmesin,büyümesin diye. Bazen darbecilerin bazen de konuşlanmış sivil darbecilerin etrafından sıyrıldık, sabrettik. İnşallah 10 Ağustos'tan sonra da sizlerin desteğiyle Cumhurbaşkanı seçilmem halinde de muhabbetimizi devam ettireceğiz. Durmak yok yola devam. Çankaya'ya çıkmak bizim hizmetimizi durduramaz. Uzun ince bir yoldayız gidiyoruz gündüz gece dedik. Gideceğiz.

'BİZ SADECE RABBİMİZE HESAP VERİRİZ'

Eğer bu kardeşinizi Çankaya'ya gönderirseniz biliniz ki Paralel yapıyla mücadelemiz durdurmayacaktır. Bunlar Ulusal güvenliğimizi tehdit ettiler. Şimdi de kendilerini acındırıyorlar. Milleti ne zannediyorsunuz? Senaryocu bunlar senarist bu işleri çok iyi biliyorlar. Allah ömür verdiği bu can bu tende durduğu sürece milletim için çalışmaktan bizi kimse durduramayacak. Diyorlar Başbakan bize hesap verecek. Biz size vereceğimiz hesaptan değil Rabbi'mize vereceğimiz hesaptan korkarız.

'EKMELEDDİN BEY'E MARMARAY'I KULLANMIŞ'

YHT ile ilgili pek çok spekülasyon yapıldı. Ankara-Eskişehir, Ankara-Konya hep aynı dedikodu ama bu akşam anlamlı. Çünkü Ankara-Konya'yı da böyle bir Ramazan akşamında açtık. Güzel şeyler oluyor, daha güzelleri de olacak. Bugün baktığımızda o iftiraları dillerine dolayanların bu hizmetleri kullandığını görüyoruz tabi ki kullanacaklar. Örneğin Ekmeleddin Bey Marmaray'ı kullanmış. Sevindim. Çünkü onlar da kullansın diye yaptık. Ama baltayı taşa vurdu. Çünkü Demirel yaptı Ecevit yaptı diyor... Temennim o ki Bahçeli de geçer Kılıçdaroğlu'da biner.

'EMEĞİ GEÇEN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM'

Biraz izan biraz takdir beklemek hakkımız. İnşallah onlar Hakk'ı kabul edecek. Bu hat Türkiye'nin demiryolu bakımından en zor coğrafyasında gerçekleşti. Dünya'nın bilinen tüm inşaat tekniklerini inceledik ve yolumuza bu şekilde devam ettik. Çok büyük çabalar çok büyük fedakarlıklar sonucunda neticeye ulaştık. Projede emeği olan,alın teri olan, katkısı olan. TCDD genel müdürü olmak üzere,mühendis kardeşlerime,işçi kardeşlerime sonsuz teşekkür ediyorum. Testler tamamlandı, açılışını yaptık. Yarından itibaren Ankara-İstanbul arasında karşılıklı seferler başlıyor. Günde 12 sefer olacak. Günde 3.5 saat. İstanbul-İzmit 42 dakika. İstanbul-Eskişehir 2 saat 20 dakika sürecek! Önümüzdeki yıl da Marmaray'la YHT'yi birleştiriyoruz. Sadece yol yapmıyoruz aynı zamanda gönüller de yapıyoruz. Biz kalpler kazanmak için yapıyoruz bu hizmetleri.

'HİZMET İÇİN BURADAYIZ'

Yıllarca bu millete hizmet getirmediler aynı zamanda tüm özgürlüklerine engel oldular. Artık o dönemler geride kaldı eski Türkiye geride kaldı. 3 yaşındaki yavrunun yanlış serum yüzünden kolunu kesiyorlar. Bu Kılıçdaroğlu döneminde oldu mesela. Adama bu soru sorduğunda sırıtıyor ya adama başka bir şey diyeceğim de terbiyem müsade etmiyor. Kılıçdaroğlu'nun kendisi hijyen değil ki. Demiryollarımız inşallah 14 Büyükşehirimize uğrayacak! 2023 yılına kadar 8500 km hızlı 3500 km yüksek hızlı 1000 km'de normal demiryolu inşaat etmiş ülkemize hediye etmiş olacağız. İnşallah sırada milli hızlı tren projemiz var. Artık kara tren gecikir belki hiç gelmez türküsünü güzel içli bir türkü olarak dinleyeceğiz. Artık kendi trenlerimiz hiç gecikmeyecek bu kahırlı yolculuklar bitiyor.

'FİLİSTİN BİZİ YARALIYOR'

Filistin'de devam eden zulüm bizi yaralıyor. 150'yi aşkın yavrumuz orada şehit oldu. 100'e yakın hanım kardeşlerimiz orada şehit oldu. 800'e yakın şehidimiz var. Terör devleti İsrail orada terör estiriyor. Açıyorum ellerimi diyorum ki 'Zalimler için yaşasın cehennem.' Antisemitist'liğin ve İslamofobya'nın suç olduğunu söyleyen ilk devlet adamı benim. Musevi vatandaşlarımıza karşı kesinlikle tahrike kapılmamalıyız. Çünkü biz Müslüman'ız. Onlar varsınlar zulmetsinler alsınlar mazlumun ahını çıkacak aheste aheste. Biz İsrail halkına sesleniyoruz bu yönetiminize karşı gerekli tepkiyi siz vermelisiniz. Siz hala eliniz cebinizde mi duracaksınız. O Mescid-i Aksa'ya pis postallarıyla giren İsrail askerlerine bir tepki vermeyecek misiniz? Onlar bize bu terbiyesizliği yaparlar ama biz onların Sinagog'larına,Kilise'lerine kesinlikle dokunmayız. Siz sakin galeyana gelmeyin bizim ne geleneğimizde ne inancımızda ne de dinimizde böyle bir şeye kesinlikle yer yoktur.

FİYATLAR

Bu Pazar'dan önümüzdeki Pazar'a kadar YHT'imiz ücretsiz. YHT Normalde 70 lira, 7 yaş altı ücretsiz. 7-12 yaş arası çocuklar 35 lira, 65 yaş üstü 25 lira, öğrenciler 55 lira.

AÇILIŞ BAŞLADI

Böylesine önemli bir yatırımın,hizmetin açılışını yapıyoruz. Bu yatırımlara sıradan birer hizmet gözüyle bakmıyoruz. Kadim medeniyetimizi tanıtıyoruz. Adalette,emniyette,ulaşımda,eğitimde gerçekleştirdiğimiz her hizmete bir yenisini ekliyoruz. Bu iktidar Yeni Türkiye ruhuyla yürüyen iktidardır.

RECEP TAYYİP ERDOĞAN HALKA HİTAP EDİYOR...

Ana muhalefetin dediği gibi demir ağlarla örmediler. Gazi Mustafa Kemal'den sonra bir çivi çakmadılar. Demir ağlarla ören biziz. Başkent Ankara'yle Kültür Başkenti Eskişehir'i birbirine bağladık. Sonra Selçuklu başkenti Konya'yle bağladık. Şimdi Osmanlı Başkenti İstanbul'u bunlara bağlıyoruz.

Eski Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım halka hitap ediyor...

10 Ağustos'taki karar yeni Türkiye ile eski Türkiye'nin kararıdır. Türkiye'de darbeler mi olacak vesayet mi olacak yoksa milli irade mi hakim olacak? Bunun kararını vereceğiz. Bu milletin duasıyla gerçekleşek.