Gündem Doğan Holding Yönetim Kurulu Başkanı Begümhan Doğan Faralyalı: Müştereklerimizi yeniden keşfedelim

Doğan Holding Yönetim Kurulu Başkanı Begümhan Doğan Faralyalı: Müştereklerimizi yeniden keşfedelim

Paylaş
Doğan Holding Yönetim Kurulu Başkanı Begümhan Doğan Faralyalı: Müştereklerimizi yeniden keşfedelim

'Ortak Değerler Hareketi - Müştereklerimizi Keşfedelim ve Geleceğe Birlikte Yürüyelim’ projesi ile ortak bir Türkiye hayali için harekete geçtiklerini belirten Doğan Holding Yönetim Kurulu Başkanı Begümhan Doğan Faralyalı, “Güven ve iyi niyet tohumlarını da müştereklerimizi konuşarak, hatırlayarak ekebiliriz. Bizi biz yapan, Türkiyeli yapan ortak değerimiz” dedi

DOĞAN Holding Yönetim Kurulu Başkanı Begümhan Doğan Faralyalı, Türkiye’deki ortak değerlerin yeniden konuşulmaya başlanması için tasarladıkları ‘Ortak Değerler Hareketi - Müştereklerimizi Keşfedelim ve Geleceğe Birlikte Yürüyelim’ projesi ile çok güzel tepkiler aldıklarını belirterek, “Türkiye’de kutuplaşmanın, güven ve iyi niyet ortamının artması ile azalacağına inanıyorum. Güven ve iyi niyet tohumlarını da müştereklerimizi konuşarak, hatırlayarak ekebiliriz. Bizi biz yapan, Türkiyeli yapan ortak değerimiz. Değerler konusu çok önemli, en etkili özdenetim mekanizması. Değerlerin çok kuvvetli bir yaptırım gücü var” dedi.

YÜZDE 10 GÜVENİYOR

Reklamcılar Derneği’nin LIFT Content Factory işbirliği ile düzenlediği Kristal Elma Festivali’nde konuşan Begümhan Doğan Faralyalı, “Türkiye’de bir süredir devam eden kutuplaşma artık gündelik hayatımıza yansıyan bir hal aldı. Hiçbir konunun özünü konuşamaz olduk. Sanki toplum olarak, bizi birbirimize bağlayan mayamızı hatırlamaya ve geliştirmeye ihtiyacımız var. Türkiye’de karşındakine ‘Güvenir misin?’ diye sorduklarında her 10 kişiden 9 tanesi ‘Hayır’ diyor. Bu kuzey Avrupa ülkelerinde 1 ya da 2” dedi. Bir istisnanın 15 Temmuz darbe girişiminde yaşandığını belirten Begümhan Doğan Faralyalı, “Darbe girişimi sonrasında millet olarak ortaya koyduğumuz ortak tavrın demokrasinin ortak değerimiz olduğunu gösterdi. Bu çok önemli ve milli beraberliğimiz için sürdürülmesi gereken bir tavır” dedi.



ORTAK BİR HAYAL

Begümhan Doğan Faralyalı, “Peki ama ortak değerlerimizi hatırlamak için darbe girişimi gibi büyük bir musibet mi gerekiyor? Doğan Grubu olarak yaklaşık 1 yıldır bu izlenimler ve hisler üzerinde düşünüyor ve ortak değerleri hatırlatmak için bir proje yapalım diye tasarlıyorduk. Sonunda bayramda ‘Ortak Değerler Hareketi - Müştereklerimizi Keşfedelim ve Geleceğe Birlikte Yürüyelim’ projesini açıkladık. Bu projede hedefimiz, Türkiye genelinde müştereklerimizin yeniden konuşulmaya başlanması, hatırlanması, öne diye konuştu.

HER GÜZEL ŞEY BİR HAYALLE BAŞLAR

DEĞERLERİN, toplumu yönlendirme ve hareketlerine liderlik etme özelliği olduğunu belirten Begümhan Doğan Faralyalı, şunları söyledi: “Müştereklerimizin bir diğer önemli bacağı da ortak hayallerimiz. Adanalı polis, Antepli savcı ve İstanbullu ev kadını çocukları için farklı şeyler istemezler. Çocuklarımızın nasıl bir Türkiye’de yaşayacağını konuşsak çok da farklı sonuçlara varmayız. Yani toplum olarak, iyi niyet ve güven ile yola çıkarsak, hepimizin yaşamak isteyeceği ortak bir Türkiye hayali kurabiliriz. Ve her güzel şey bir hayalle başlar.”



KAHVELERDE KONUŞULSUN

PROJENİN ilk adımında halka ve toplum önderlerine “Bizim müştereklerimiz nedir?” diye sorduklarını anlatan Begümhan Doğan Faralyalı, “Çok güzel tepkiler aldık, demek ki herkesin bunları konuşmaya ihtiyacı varmış. Birlik olmayı, ait hissetmeyi, bizi biz yapanları konuşmak bizi kuvvetlendirebilirmiş” dedi. İkinci adım olarak geniş bir saha araştırması yaptırdıklarını belirten Begümhan Doğan Faralyalı, şunları söyledi: “Bu adımda, ‘Birey olarak değerlerin ne?’, ‘Toplumda gördüğün değerler ne?’ ve ‘Toplumda görmek istediğiniz değerler ne?’ sorularına cevap arıyoruz. Bunun sonuçlarını 29 Ekim’de paylaşacağız. Bir sonraki aşamada üniversite öğrencilerine gideceğiz. Ardından daha da yayılmak, toplumun kılcal damarlarına kadar inmek istiyoruz. Bu konu büyüyen halkalar şeklinde kahvelerde dahi konuşulsun istiyoruz. Hayalimiz bu. Bunu tek başımıza yapmamızın mümkün olmadığını biliyoruz. Umudumuz biz bir kıvılcım yakalım ve bu kıvılcım herkesin sahiplenmesi ile toplu

'CEP'TEN TV İZLEME SÜRESİ 7 DAKİKAYI GEÇTİ

TURKCELL Genel Müdürü Kaan Terzioğlu, ‘cep’ten televizyon izleme oranının günlük 7 dakikadan 25 dakikaya yükseldiğini söyledi. Bunu 6 ayda 40-45 dakikaya çıkarmak istediklerini ve ileriye yönelik yeni hedefleri olacağını belirten Terzioğlu, tüketicilerin hayatında mobil alanda, sadece cep telefonun değil, tabletlerin de yer alacağını belirtti. Terzioğlu, “Artık gezen televizyonlar olacak, TV izleme oranı artacak” ifadesini kullandı. Turkcell olarak hedeflerinin 2018’de toplam telekomünikasyon pazarının liderliği olduğunu hatırlatan Terzioğlu, “Bizi liderliğe taşıyacak itici güçler servisler ve data gelirlerindeki yıllık yüzde 25 büyüme. Turkcell TV+ Premier Lig resmi mobil yayıncısı oldu, devamı gelecek. Turkcell TV+ müşteri sayısında 3 yıllık hedefe 1 yılda ulaştık. Turkcell Müzik’te yıllık 200 milyon olan dinleme sayısı 2018 sonunda hedef 800 milyona yükseltmeyi hedefliyoruz” diye konuştu.



KAAN TERZİOĞLU

SARAN'DAN YENİ KANAL

SARAN Group Yönetim Kurulu Başkanı Sadettin Saran, Kristal Elma’da kurduğu yeni kanalı açıkladı. ’S Sport’ adındaki kanalın içeriğini spor içeriği oluşturacak. Saran, “Turkcell TV+, Digiturk ve D-Smart olmak üzere 3 farklı platformda yer alacak. RTÜK’ten izin almayı bekliyoruz. İzin almamız durumda kasım ayında yayına gireceğiz” diye konuştu. Spor ekonomisi pazarının 6 milyar dolar ulaştığını ifade eden Saran, “Bu pazarı büyütmek için daha yatırımlarımız sürüyor. Spor içerikleri alanında voleybolun izlenme payı yüzde 7. Bunu artırmak için Voleybol Federasyonu’na gittik. Yayın ve sponsorluk başta olmak üzere bazı haklarını aldık. Şimdi de Kırkpınar Güreşleri’ni dünyaya tanıtmayı planlıyoruz” diye konuştu. İçerikleri satın almanın zorluklarına değinen Saran, kura çekilmeden potansiyel kulüplerin maçların haklarını satın aldıklarını belirtti.



SADETTİN SARAN

'W' İLE INSTAGRAM KAMPANYASI

VOLKSWAGEN’in Türkiye’de dijital kanalları kullanım açsından Avrupa’da öncü ülkeler arasında yer aldığını ifade eden Volkswagen Binek Araç Marka Genel Müdürü Vedat Uygun, “Dijitalde iyi konumdayız. Markayla örtüşen yaratıcılıklar çok önemli. Biz de bunun için Instagram’da “İnsan görmek istediğini görür” kampanyası düzenledik. Kullanıcılar, Instagram’da oluşturulan hashtag ile içinde ‘W’ harfi olan fotoğraflar paylaştı. Çok başarılı bir kampanya oldu. Gelen karelerde çok keyif aldık. Doğada W harfini yakalayabilmek kolay değil. Ancak takipçilerimiz yakalamış. Çok herkesin içinde olduğu birşey. Sosyal medya sayfalarımız ve takipçilerimiz çok aktif. Son 4 yıldan beri en sevilen otomotiv markası olduk. Bundan sonraki yıllarda artarak devam edeceğine inanıyoruz” dedi.




VEDAT UYGUN

TÜRKLERİN YÜZDE 77'Sİ AKTİF

TWITTER Medya Bölümü Avrupa Başkan Yardımcı Mark Little, Türkiye’deki kullanıcılara yönelik bilgiler paylaştı. Türkiye’deki kullanıcıların yüzde 77’sinin günlük olarak aktif olduğunu kaydeden Little, şunları söyledi: “Bu kullanıcıların yüzde 51’i video izliyor. Özellikle Avrupa Şampiyonası (Euro 2016) sırasında dünya çapında günlük ortalama 109 milyon tweet atıldı. Türkiye ise en aktif ülkelerin başındaydı.”




MARK LITTLE

YÜZDE 86 AKILLI TELEFONLARLA BAĞLANIYOR

YOUTUBE, ‘Türkiye kullanıcı profili araştırması 2016’ sonuçlarını açıkladı. Araştırma sonuçlarına göre 45 yaş üstündeki her 2 kullanıcıdan 1’i, 55 yaş üstündeyse her 4 kullanıcıdan 1’i YouTube’u her gün ziyaret ediyor. Ankete katılanların yüzde 90’ı YouTube’a ayda en az bir kez girerken, ev dışında genel YouTube kullanım oranı ise yüzde 47. Kullanıcıların yüzde 86’sı ise YouTube’a akıllı telefonuyla erişiyor.