Aston Martin Türkiye pazarında

İsmi James Bond ile özdeşleşen lüks otomobil markası Aston Martin, Borusan Otomotiv ile Türkiye pazarına girdi

Aston Martin Türkiye pazarında

Borusan Otomotiv ile Aston Martin arasındaki işbirliği, düzenlenen basın toplantısı ile duyuruldu. Borusan Holding Üst Yöneticisi (CEO) Agah Uğur, toplantıdaki konuşmasında, Borusan Otomotiv’in prestijli markalarıyla tanındığını, bu portföyde lüks spor otomobil markasının eksikliğini hissettiklerini ve akıllarına gelen ilk markanın Aston Martin olduğunu söyledi.

Aston Martin’in 1914 yılından bu yana yaşam felsefesiyle öne çıkmış ve buna sadık kalmış bir marka olduğunu anlatan Uğur, markanın kendi sınıfında eşsiz olduğunu, bugüne kadar 50’nin üzerinde modelin üretim hattına girdiğini hatırlattı.

FİYATI 250 BİN EURO'DAN BAŞLIYOR

Borusan Otomotiv İcra Kurulu Başkanı Eşref Biryıldız ise Borusan Otomotiv’in bu yıl katılacağı İstanbul Auto Show’da, ilk kez Aston Martin modellerinin sergileneceğini belirterek, fuarda görev alacak gençlerin en çok bu standta görev almak istediklerini söyledi.

GELMEDEN 6 ADET SİPARİŞ ALDI

Borusan Otomotiv İcra Kurulu Üyesi Ayhan Ölçer ise Aston Martin Showroom’unu Dolmabahçe Süzer Plaza’da açmayı planladıklarını, 450 metrekare alana sahip showroomda 3-4 model sergileyeceklerini bildirdi.

Şu anda Türkiye’de 25-30 adet Aston Martin olduğunu belirten Ölçer, bu otomobillere de servis vermeye başladıklarını söyledi. Ölçer, şu ana kadar ağırlığı İstanbul’dan olmak üzere 6 adet sipariş aldıklarını belirterek, önümüzdeki yıl ise 22 adet satış hedeflediklerini kaydetti.

Toplantıda verilen bilgiye göre; Aston Martin’in Ocak ayında açılacak Showroom’unda V8 Vantage, DB9, DBS ve yeni dört kapılı spor otomobili Rapide yer alacak.