Alman kozmetik devi Türkiye pazarına girdi

Dünyanın en büyük kozmetik perakendecilerinden biri olarak gösterilen Rossmann, PNR Group'la Türkiye pazarına adım attı. İki ortak Ankara, Bursa ve İzmir'de üç mağaza açacak

Alman kozmetik devi Türkiye pazarına girdi

İLK ETAPTA 3 MAĞAZA

Dünyanın en büyük kozmetik perakendecileri arasında yer alan Alman kökenli Rossmann, CarrefourSA’ya satılan Pınar Marketlerin sahibi PNR Group’la Türkiye pazarına adım attı. Türkiye’ye PNR Group’la yüzde 25 yüzde 75 ortaklık yaparak giren grup, ilk etapta Ankara, Bursa ve İzmir’de olmak üzere üç mağaza açmayı planlıyor. İki ortak bunun için 2 milyon euro yatırım yapacak. Firma, altyapısını tamamladıktan sonra mağaza ağına İstanbul’u dahil edecek.

REKABETÇİ FİYATLA GELDİ

Türkiye kozmetik perakendesinde önemli bir potansiyel olduğunu belirten Rossmann Yönetim Kurulu Üyesi Daniel Rossmann, “Türkiye’ye girerken hem ekonomisine hem de tüketicisine güvendik. Uzun vadede Türkiye’de büyümek istiyoruz” diye konuştu. Fiyat politikalarının oldukça rekabetçi olacağını ifade eden Rossmann, “Mağazalarımızda ayrıca kendimize ait 43 marka, 3 bin çeşit ürünümüz satılıyor. Türkiye’ye de bu ürünlerimizden uygun olanları getireceğiz” dedi.

HEM ECZANE HEM MARKET

PNR Group Başkanı Fevzi Pınar, Almanya’da Rossmann’ın dahil olduğu özel bir mağaza konseptini Türkiye’ye taşıdıklarını belirterek şöyle konuştu: “Bu konsept ne bir eczane, ne süpermarket ne de parfümeridir. Bu tür mağazalarda herkes için alınabilecek bir ürün kokteyli mevcut. Rossmann da Almanya’da bu işi en iyi yapan iki zincirden biri. Mağazasında 17 bin çeşit ürünü bulunan Rossmann’ın kendisine ait 43 markası ve 3 bin ürünü de bulunuyor. Bu, kopyalanması zor bir konsept.”