Akbank'tan geçici kesinti açıklaması
Akbank, sabah saatlerinden bu yana işlemlerde yaşanan problemlerle ilgili açıklama yaptı
27 Mart 2017 , Pazartesi 15:36
Akbank'ta bu sabah erken saatlerden itibaren, şube, ATM, mobil, internet şubesi gibi kanallardan işlemlerin yapılamadığı ve POS cihazlarının çalışmadığı belirtilirken, Akbank teknik sebeplerle banka içi sistemlerde geçici kesintiler yaşandığını açıkladı
TÜM HİZMETLER DURDU
Akbank 15 milyonun üzerindeki müşterisine geleneksel dağıtım kanalları olan şubelerin yanında, Akbank direkt internet, Akbank direkt mobil, çağrı merkezi, yaklaşık 4,200 ATM ve 460,000'den fazla POS terminalinden hizmetleri kesintili ve yavaş olarak gerçekleşti.
Akbank'tan yapılan açıklama;
“Sistemlerimizde geçici olarak yaşanan yavaşlama ve kesintiler giderilmiştir. Hizmetlerimiz tüm kanallarımızda devam etmektedir. Müşterilerimizin gösterdiği anlayış için teşekkür ederiz.”
Saygılarımızla
Haberin Devamı