51 Marka ödüllendirildi

Türkiye’nin en yüksek müşteri memnuniyeti düzeyine sahip 51 markası, sikayetvar.com’da tarafından 20 Mart 2017 Pazartesi günü, İstanbul Point Hotel Barbaros’da düzenlenen A.C.E (Achievement in Customer Excellence) Awards ödül töreni ile taçlandırıldı.  

lki iki yıl evvel gerçekleştirilen Türkiye’nin ilk ve tek müşteri memnuniyetini ölçen yarışması A.C.E (Achievement in Customer Excellence) Awards töreni 20 Mart 2017 Pazartesi günü İstanbul Point Otel’de gerçekleştirildi. sikayetvar.com’da yer alan gerçek şikayetleri baz alan A.C.E (Achievement in Customer Excellence) Awards’ta 17 sektörde müşteri deneyimini en iyi yöneten ulusal ve uluslararası 51 markanın ödülleri markaların üst düzey yöneticilerine verildi.

lki iki yıl evvel gerçekleştirilen Türkiye’nin ilk ve tek müşteri memnuniyetini ölçen yarışması A.C.E (Achievement in Customer Excellence) Awards töreni 20 Mart 2017 Pazartesi günü İstanbul Point Otel’de gerçekleştirildi. sikayetvar.com’da yer alan gerçek şikayetleri baz alan A.C.E (Achievement in Customer Excellence) Awards’ta 17 sektörde müşteri deneyimini en iyi yöneten ulusal ve uluslararası 51 markanın ödülleri markaların üst düzey yöneticilerine verildi.

A.C.E  (Achievement in Customer Excellence) Awards’ta, markaların gerçekleştirdiği şikayet yönetimi temel alınıyor. sikayetvar.com, şikayetçi müşterilere yönelik yılda 400 bin anket gerçekleştiriyor ve bu anketler “Müşteri Deneyimi Endeksi”ni oluşturuyor. A.C.E  (Achievement in Customer Excellence) Awards’ta markalar “Müşteri Deneyim Endeksi “baz alınarak 200 puan üzerinden ölçümlenmektedir. 

A.C.E (Achievement in Customer Excellence) Awards’ın Metodolojisi;

A.C.E  (Achievement in Customer Excellence) Awards’ta, markaların gerçekleştirdiği şikayet yönetimi temel alınıyor. sikayetvar.com, şikayetçi müşterilere yönelik yılda 400 bin anket gerçekleştiriyor ve bu anketler “Müşteri Deneyimi Endeksi”ni oluşturuyor. A.C.E  (Achievement in Customer Excellence) Awards’ta markalar “Müşteri Deneyim Endeksi “baz alınarak 200 puan üzerinden ölçümlenmektedir. 

İlk 100 puanda şikayet yönetimi ölçülüyor. Bu parametreyi İrtibat Hızı (yüzde 10), Şikayet Süreci (yüzde 25), Çözüm Hızı (yüzde 15), Sonuçtan Memnuniyet (yüzde 10) ve Teşekkür Oranı (yüzde 40) oluşturuyor. İkinci parametrede ise şikayeti yönettikten sonra müşteri algısının ne kadar değiştiği ölçümleniyor. Burada Memnuniyet (yüzde 30), Bağlılık (yüzde 40) ve Tavsiye Etme (yüzde 30) kriterleri değerlendirmeye alınıyor. 

İlk 100 puanda şikayet yönetimi ölçülüyor. Bu parametreyi İrtibat Hızı (yüzde 10), Şikayet Süreci (yüzde 25), Çözüm Hızı (yüzde 15), Sonuçtan Memnuniyet (yüzde 10) ve Teşekkür Oranı (yüzde 40) oluşturuyor. İkinci parametrede ise şikayeti yönettikten sonra müşteri algısının ne kadar değiştiği ölçümleniyor. Burada Memnuniyet (yüzde 30), Bağlılık (yüzde 40) ve Tavsiye Etme (yüzde 30) kriterleri değerlendirmeye alınıyor. 



A.C.E  Awards sonuçlarına göre 2016 yılı içerisinde kendi sektörlerinde uyguladıkları başarılı stratejilerle müşteri deneyimini en başarılı şekilde yöneten 51 marka ödüle layık görüldü.

A.C.E  Awards sonuçlarına göre 2016 yılı içerisinde kendi sektörlerinde uyguladıkları başarılı stratejilerle müşteri deneyimini en başarılı şekilde yöneten 51 marka ödüle layık görüldü.