30 saniyesi 1 milyon dolar
Fenomen talk-show programı 'Oprah Winfrey Şov'un final bölümüne reklam vermek isteyen firmalar 30 saniye için 1 milyon dolar ödeyecek
Oprah Winfrey’in 25 Mayıs’ta ABC kanalında yayımlanacak finali için 30 saniyelik bir reklamın ücreti 1 milyon dolar (1.5 milyon TL) olarak belirlendi.
ABD’de medya-müşteri ilişkilerini inceleyen Horizon Media araştırma şirketine göre, Oprah Şov’un final bölümündeki reklam geliri milyonlarca kişinin izlediği Lost ve 24 dizilerini bile geçecek.
Lost’un final bölümünde 30 saniyelik bir reklamın fiyatı 900 bin dolar (1.3 milyon TL), 24’ün finalinde ise 650 bin dolar (900 bin TL) olarak belirlenmişti.
EN ÇOK FRIENDS KAZANDIRDI
Şirketin medya araştırmacısı Brad Adgate, bu zamana kadar gelmiş geçmiş en fazla reklam ücreti alan televizyon programının 2 milyon dolarla (3.4 milyon TL) ‘Friends’ dizisinin final bölümü olduğunu belirtti.
25 yıldır ABD’de Amerikan pop-kültürünün gündemini belirleyen ve tüm zamanların en çok izlenen talk-show programına imza atan Oprah Winfrey’in programına 2008 seçim döneminde şimdiki ABD Başkanı Barack Obama da katılmıştı.
- Sosyal medya fenomeni Banu Parlak, adliyeyi birbirine kattı
- Meral Akşener'den Mansur Yavaş'a tepki: Artık CHP'nin ev kölesi olmuştur
- Genç kızı AVM önünde tekme tokat dövdüler, sebebi akılalmaz
- CHP'de para sayma görüntüleri... Şişli Belediye Başkanı Muammer Keskin: 400 bin liranın makbuzu yok
- Turgut Altınok, Antalya’da 600 dairesi olduğu iddiaları ile ilgili belgeleriyle açıklama yaptı