10 TL'ye Auto Show Gezilebilecek!

ODD Başkanı Mustafa Bayraktar, İstanbul Auto Show alanında çocuklar için özel alan oluşturduklarını, eşi ile fuara hafta için yapılacak ziyaretlerin 10 TL'ye yapılacağını belirtti.

10 TL'ye Auto Show Gezilebilecek!

İstanbul Auto Show, sektördeki tüm marka ve modellerin tüketici ile buluştuğu, tüketicinin arzu ettiği ürünü seçerken tüm seçenekleri bir arada görüp, dokunma fırsatı bulduğu, seçeneklerini karşılaştırabildiği tek yer. Türkiye’deki tüm markaların temsil edildiği ortak çatı ODD olarak biz bu olanağı tüketicilere sunabiliyor olmaktan çok mutluyuz.

Son yıllarda otomotiv sektöründe yeni modellerin piyasaya sunulması, mevcut modellerin son teknolojiye uyum sağlayarak yenilenmesi çok hızlandı. Tüketicinin tüm bu hızlı değişim ve gelişimi yakından takip edebilmesi için bu önemli bir fırsat. Bu yıl fuara gelecek olan ziyaretçilerimiz de yepyeni ürünler görme şansını yakalayacaklar.

 

Otomotiv satın alma kararında kadınların ve çocukların etkisi çok fazla. Ancak, geçtiğimiz yıllarda fuar ziyaretçilerinin oranlarına baktığımızda, kadınların karar almadaki etkileri ile ters orantılı bir fuar katılımı sergilediklerini gördük. Bu yıl, bu konuda üzerimize düşenleri yapmak adına adımlar attık ve fuarı kadınların ve çocukların da vakit geçirebilecekleri, gelmekten keyif alabilecekleri bir yer haline getirmeye yönelik çalışmalar yaptık. Çocukların rahat edeceği, eğlenip oyun oynayabilecekleri alanlar yarattık. Haftaiçlerinde birlikte gelecek kadın ve erkekler olduğunda onlardan sadece 10 TL giriş ücreti alacağız. Arzu ediyoruz ki, kadınlar da Auto Show’da yepyeni modellere yakından bakıp dokunabilsinler.

Markalar, Auto Show’a ciddi anlamda yatırım yapıyor, fuarın markalara bu yıl ki maliyeti yaklaşık 25 milyon dolar. Fuar her ne kadar 10 gün sürüyor olsa da, markalar için bu hazırlık çok daha uzun bir süreye yayılıyor ve bu süreçte pekçok firma markalarla birlikte çalışarak fuar süresince tüketicileri mutlu edecek ortamlar yaratmaya çalışıyor. Çok fazla sayıda şirket ve çok fazla sayıda insan bu süreçte otomotiv sektörüne hizmet vererek iş imkanı yakalıyor. 10 günlük bir organizasyon için harcanan bu miktarlar, aslında otomobil markalarının tüketici ile buluşma, onlarla bir arada olma isteğinin en önemli kanıtı olsa gerek. Firmalar, fuar boyunca tüketicilere çok özel satış fırsatları da sunuyor, otomobil almak isteyenler için önemli kazanımlar yaratıyor. Hem markaların tüketicilerle yakınlaştığı hem de satış fırsatlarının yaratıldığı, sektöre önemli bir itme gücü sağlayan bu fuarın, herşeyden önce bir keyif ve mutluluk alanı olduğu unutulmamalı.

Biz bu yıl fuarın ailelerin birlikte ziyaret edip mutlu anlar geçirebilecekleri ve kendileri lehine fırsatları yakalayabilecekleri bir ortam olacağından eminiz.